divendres, 12 de juny del 2020

LES ABRAÇADES


Bon dia estimat alumnat!

Al llarg d'aquest confinament he enyorat molt, molt, sobretot una cosa... les abraçades! Abraçar a la meva mare, al meu pare, a la meva germana, als meus germans, a les meves nebodes, a tots voltros.... 
Què són d'importants les abraçades! Curen tots els mals!


Mirau, aquí vos deixam aquest vídeo de les abraçades i vos seguim contant!




Vos volem proposar avui que trieu algú que estimeu molt i li doneu una abraçada, els vostres pares vos poden fer un vídeo o una foto mentre donau aquesta abraçada a qui voltros trieu. 
I si ens ho enviau,  farem un montatge de totes les vostres abraçades!


Mirau aquesta notícia, de Joan Turu, un il·lustrador que fa uns dibuixos molt peculiars que sempre ens transmeten grans missatges! 
Ell també ens anima a fer aquesta fotografia o vídeo amb una abraçada! Clicau damunt el dibuix!






Animau-vos!! Estic ansiosa de rebre les vostres abraçades virtuals!!!

Fins aviat!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.